.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اصلي‌ترين دستاورد سفر رهبري به قم

توجه به مسائل حوزه‌هاي علميه از نزديك، براي مقام معظم رهبري موضوعيت داشته اما غير از اينها بايد گفت، سفر رهبر معظم انقلاب به قم در راستاي مديريت جريان فتنه سال 88 بود و تداوم مديريت، اين سفر را اقتضا مي‌كرد.
امام جمعه مشهد گفت: توجه به مسائل حوزه‌هاي علميه از نزديك، براي مقام معظم رهبري موضوعيت داشته اما غير از اينها بايد گفت، سفر رهبر معظم انقلاب به قم در راستاي مديريت جريان فتنه سال 88 بود و تداوم مديريت، اين سفر را اقتضا مي‌كرد.

به گزارش ايسنا، سيداحمد علم‌الهدي در جلسه تحليل و بررسي دستاوردهاي سفر مقام معظم رهبري به قم در مشهد افزود: رهبر معظم انقلاب، فتنه را از قبل مديريت كردند و تنها قدرتي كه فتنه را مهار كرد، مديريت رهبري بود. انتخابات در خرداد 88 بود و زمزمه و جريان رئيس‌جمهوري از اول فروردين 88 در بين مردم شروع شد، اما رهبر معظم انقلاب از آبان 87 فتنه را پيش‌بيني كردند. هنوز هم آقا فتنه را مديريت مي‌كنند و ادامه دارد به‌طوري كه هم‌اكنون هم اين مديريت تمام نشده است. عضو مجلس خبرگان در خصوص نقش و جايگاه هاشمي‌رفسنجاني گفت: آنچه امروز با آن مواجه هستيم، سران فتنه‌ هستند و مسلم است كه رفسنجاني جزو آنها نيست و در مجموعه فتنه نيست و اگر كسي تحليل كند اين تحليل درست نيست.

وي تصريح‏ كرد: وقتي تهاجم عليه رهبري شروع شد، مجلس خبرگان بايد وارد عمل مي‌شد. بي‌ترديد اين اقدام بايد از حوزه رياست شروع مي‌شد و وقتي حوزه رياست وظيفه‌اش را انجام نداد، خود اعضاي مجلس خبرگان تشكلي را درست كردند و از رهبري دفاع كردند. اين حداقل گلايه ما از رفسنجاني است و تا وقتي اين مسئله جبران نشود، گلايه ما ثابت است. اين اصل قضيه است؛ بخش ديگرش اينكه ما حق نداريم ايشان را تخريب كنيم.

علم‌الهدي در پاسخ به سوال ديگري كه چرا سران فتنه را محاكمه نمي‌كنند، گفت: اينكه چرا سران فتنه را محاكمه نمي‌كنند، به قوه‏قضائيه مربوط است و كاري نداريم، اما اگر سران فتنه محكوم شوند نهايت به زندان مي‌افتند در حالي كه زندان نفرت اجتماعي و ورشكستگي اجتماعي از هر چيزي بدتر است و شگردشان اين است كه سران فتنه سه نفر نيستند و مي‌خواهند «خاتمي» را از دو نفر ديگر جدا كنند و لابي‌هايي كرده‌اند و مي‌كنند، زيرا خاتمي تنها كسي است كه مي‌تواند جريان‌هاي سياسي لائيك اصلاحات را بازسازي كند. وي تاكيد كرد: بي‌ترديد اگر اين آقا (خاتمي) بيايد، با ورودش حتي قبل از انتخابات مجلس، دوباره جرياناتي را به راه خواهد انداخت كه بايد نگذاريم چنين شود. نبايد كاري كنيم كه يكي از اينها دوباره به ميدان بيايد، اينها در مقام لابي كردن هستند و اگر بيايند، اصلاحات را بازسازي مي‌كنند و دوباره بساط فتنه پهن مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.